Kitesurfing jako metoda na ferie.

Programowanie ferii, to przebieg szalenie ekscytujący, okres wyjazdu ustalamy na wiele tygodni przed wymarzonym relaksem. Jak urządzić najlepsze ferie w swoim życiu?
W chwili obecnej ceny na rynku krajoznawczym są tak niskie, iż ktokolwiek jest w stanie zorganizować sobie wyśniony urlop obfity we wszelakiego modelu ewenty, czy to turystyczne, czy rekreacyjne.

Latawiec kitesurfing

My wyselekcjonowaliśmy wycieczkę powietrzną z Warszawy do Egiptu (do Hurghady). Rzecz jasna na dwa tygodnie, skoro różnica w kwocie pobytu tygodniowego nie była wysoka i zadecydowaliśmy, że dłużej odpoczniemy. Nasz odpczynek nie ruszył najlepiej, dlatego że lot był spóźniony 14 godzin, ale jak już dotarliśmy na miejsce, obydwoje wzdychaliśmy i zachwycaliśmy się pięknem otaczającego krajobrazu.

Pierwszy dzionek przeznaczyliśmy na sprawy organizacyjne, umieszczenie się w pomieszczeniu, rozkładanie, odnalezienie wszystkich hotelowych restauracji i barów, zaznajomienie się z propozycją terenowego biura wyprawy, gdyż wprzódy w Polsce byliśmy postanowieni na jakieś regionalne podróże. W drugi i trzeci dzień zostaliśmy nieodwołalnie pochłonięci przez śliczne zbocze Morza Czerwonego i plażowaliśmy w najlepsze! Bajeczny widok oraz okoliczności pogodowe sprzyjały realizacji rozmaitych sportów hydrologicznych. Na morzu widać było marynarzy,surferów,kitesurferów bądź nurków. Zdecydowaliśmy, że również z zapałem spróbujemy każdego po trochu. Sprzęt do zanurzania zabraliśmy z Polski dlatego to był nasz główny pomysł na wode.

Kolejnego dnia zapisaliśmy się do ośrodka sportów wodnych, w pierwszej kolejności wybraliśmy kitesurfing, to ów związek pływania na desce z lataniem za pomocą latawca zaczepionego do nas trapezem. Nie łatwy jest to sport, nadzwyczajnie dla amatorów, bo gdy niepoprawnie nakierujemy latawiec kitesurfing może nas pociągnąć znacznie w górę lub nawet intensywnie pod wodę, za to przy szczególnym wykonywaniu dyrektyw instruktora powinniśmy wyjść z tego typu eksperymentu bezpiecznie i napawać się kolejnymi postępami w nauce.
Nasze ferie były ogromnie wzbogacone, rekomenduję planowanie rozmaitych atrakcji w ciągu wolnego, gdyż damy radę to stale słodko i długo przywoływać.